If attitude could kill, I could be a weapon of mass destruction.

joi, 25 octombrie 2018

Prin ochii clientului fericit

Pentru a putea porni o afacere ai nevoie de mulţi factori care să te menţină pe o linie de plutire între afacerile care au deja o vechime şi care s-au ridicat în ani de zile, păstrându-şi clientela fidelă.
Pentru o afacere culinară e nevoie de multă bătaie de cap. Pentru a-ţi putea deschide un restaurant, trebuie să te gândeşti atât la confortul clienţilor care îţi vor călca pragul, cât şi la nevoile cu care vin aceşti clienţi. 
Personal, când merg într-un loc nou să mânânc, încep să fac comparaţii: de design, de aspectul meniului, de curăţenie, de profesionalismul şi amabilitatea de care dă dovadă personalul, în raport cu locurile pe care le cunosc deja ca în palmă.
Din prisma unui client, mă gândesc că cel mai important pentru o persoană este timpul. De foarte multe ori restaurantele sunt pline la orele prânzului, acest lucru însemnând că oamenii sunt în pauza de masă şi, deci, sunt presaţi de timp. Pentru a nu se irosi niciun moment timpul de care dispune clientul, este recomandată folosirea aplicaţiei de marcaj mobil, în care aceştia îşi pot exprima atât nemulţumirile cât şi încurajările şi felicitările. Uneori în orele cele mai aglomerate, pare că nu dispui nici de personal, când chelnerii nu mai fac faţă nici să preia comenzile, nici să le transmită la bucătărie şi nici să aducă notele de plată la mesele corespunzătoare. Pe scurt, e un haos total. 
Cu ce vine Expressoft Technology în ajutorul tău? Îţi bate la uşă şi îţi livrează ceea ce ai nevoie: un software bun, suport tehnic 24/7 şi cel mai important, aparate POS restaurant pentru afacerea ta, care să sară în ajutorul clienţilor care au renunţat de mult la bani lichizi.


Imagine preluată din Galeria SuperBlog
https://blog.super-blog.eu/proba-9-restaurantele-inteligente-misiune-posibila/

Când vine vorba de ceea ce îşi doresc clienţii, trebuie să te pui tu în locul clientului care păşeşte în afacerea pe care o conduci. Ţie îţi place să aştepţi să fii condus la o masă? Pe tine te deranjează când nu primeşti meniurile la timp când îţi e foame? Preferi să vezi chelnerul cum îţi zâmbeşte forţat încercând să îşi amintească în gând toată comanda pe care i-ai dictat-o pentru că pixul şi carneţelul din mână sunt prea lame?
Prefer să aduc clienţilor mei relaxarea de care au nevoie când mănâncă, un mediu destins şi personal amabil. Nu ţinem neapărat să arătăm că avem memorie bună, ci vrem să avem o legătură directă client-chelner-bucătărie, pentru ca masa să fie servită la timp şi clientul fericit! 
De asemenea, pentru părinţii cu copii pofticioşi şi mofturoşi, este ideal ca un restaurant să conţină un meniu special pentru micuţi, cu mâncare simplă, pe placul tuturor, care să-i ţină cuminţi în restaurant. Timpul de aşteptare pentru cei mici poate fi petrecut într-un loc de joacă frumos amenajat, care să le ofere părinţilor un moment de respiro.
Pentru siguranţa clienţilor, un sistem software bine pus la punct şi un sistem de supraveghere video sunt importante, deoarece chiar dacă majoritatea restaurantelor spun că îşi rezervă dreptul de a-şi selecta clientela, nu întotdeauna stă cineva la uşă să bifeze dacă eşti apt pentru a intra în respectivul restaurant sau nu. Un sistem video este foarte important pentru aceste situaţii, oferind o stare de bine nemenţionată de clienţi.
Un sistem software care să lege tableta chelnerului de bucătărie este foarte important, deoarece astfel de reduce timpul de preluare şi prelucrare al comenzii. În mod normal după ce chelnerul pleacă de la masa ta, mai primeşte până la bucătărie măcar un nu vă supăraţi, ori un fiţi amabil, deci comanda ta deja e pe - în ordinea preluării.

De ce e important folosirea unui software într-un domeniu culinar? 
Nu-ţi pierzi clienţii şi nu îi laşi să moară de foame.
Clienţi hrăniţi, bacşiş lăsat, mâncare bună- recenzii bune, clienţi fericiţi!

Acest articol a fost scris pentru proba numărul 9 din cadrul competiţiei SuperBlog!


Un comentariu:

  1. Buna,

    Iti multumim pentru interesul acordat probei noastre, in cadrul competitiei Superblog.

    Succes!

    Echipa Expressoft.

    RăspundețiȘtergere

Împărtăşeşte-mi gândurile tale cu sinceritate...

:]