If attitude could kill, I could be a weapon of mass destruction.

miercuri, 9 octombrie 2013

Rapunzel

De când am amintiri ştiu că aveam părul lung: ba până sub fund, ba până în talie, dar niciodată mai sus de mijlocul spatelui. Fiecare persoană pe care o cunosc mi-a spus cel puţin o dată să mă tund. Într-un timp chiar eu aveam acest gând, dar până la urmă îmi aminteam de străbunica şi de vorbele ei Podoaba cea mai de preţ a unei femei este părul. Ar fi păcat să ţi-l tunzi. Nu l-am vopsit niciodată: a rămas aceeaşi culoare castaniu închis, cu aceleaşi bucle imperfecte, cu aceleaşi smocuri care nu vor să stea niciodată.
Am fost cât de cât scutită de probleme cum ar fi căderea în exces a părului sau îngrăşarea în exces. Am încercat să am grijă de el cât am putut, deşi câteodată plângeam când mă spălam pe cap. Calvarul a fost şi este greutatea. Părul meu e aspru, greu şi des, iar dacă l-aş avea până la umeri aş fi creaţă ca o afro. Deci stă mereu în toate felurile.
Am auzit de Gerovital Plant Tratament, dar trebuie să recunosc că nu am încercat nimic niciodată. Farmec mi-a fost recomandat de multe ori, m-am interesat şi m-am uitat curioasă pe site, dar nimic.
Părul meu are nevoie totuşi de ajutor, iar deseori am senzaţia că nu îl îngrijesc cum trebuie pentru că e foarte sensibil şi mofturos. Aş avea nevoie de Tratamentul intensiv de regenerare, pentru că deşi nu folosesc placa sau ondulatorur e vai şi-amar de capul lui şi de asemenea Tratamentul permanent de întreţinere şi pentru protecţie.
O altă problemă frecventă a părului meu a fost legată de şampon. Aproape niciodată nu am putut schimba şamponul pentru că ori începea să-mi cadă, ori făceam mătreaţă şi trebuia să mă întorc la vechiul şampon, deci şi Tratamentul intensiv antimătreaţă e de "adăugat în cumpărăturile pentru păr".
Mereu am fost Rapunzel, doar că o variantă şaten şi nu blond. Mi-am răsfăţat podoapa cea mai de preţ şi am de gând să o răsfăţ şi mai tare cu produsele din gama Gerovital Plant Tratament! Vor fi un ajutor perfect în îngrijirea părului meu.


Articol scris pentru Proba cu numărul 3 din Superblog 2013.

2 comentarii:

Împărtăşeşte-mi gândurile tale cu sinceritate...

:]