If attitude could kill, I could be a weapon of mass destruction.

joi, 17 octombrie 2013

Iubeşte-mă azi ca să mă îndrăgostesc de tine, din nou, mâine

Hmmm...care parfum să fie? Unul dulce plin de pasiune sau unul tare care să-i spună mai multe despre mine? Nu-mi plac dulcegăriile; parfumul trebuie să spună ceva despre mine, nu trebuie să mintă. Aleg acelaşi număr 5, tare, care mă defineşte. Şiragul de perle se vede frumos deasupra decolteului în V al rochiei. Fără machiaj. Machiajul e o mască şi n-am nevoie de o mască pentru a cuceri. Vreau să fiu cât mai naturală şi să-mi arat adevărata faţă.
Când l-am văzut prima oară ştiam că o să fie ceva între noi, dar nu ştiam cât aveam de aşteptat pentru asta. În ochii lui văzusem ceva ce nu mai întâlnisem niciodată. Era acel ceva, acea super-putere pe care orice femeie o vrea într-un bărbat. Era vorba de setea de dragoste; dragoste plină de sentimente, nu un joc de o noapte. Vedeam în ochii lui iubirea pe care o purta pentru mine, dar care era încărcată de orgoliu şi nu putea fi recunoscută. Offff, bărbaţii... M-am îndrăgostit pe loc doar pentru că vedeam cât mă iubeşte. Încerca să nu o arate, dar câteodată nu reuşea. Cu acest lucru parcă se înteţea seducţia.


Nu-mi pregătisem un scenariu cu care să-l seduc. Trebuia să fiu cât mai naturală și să îl fac să zâmbească; să spun glume și să ridic sprânceana la el, știind că el nu poate să o ridice.
N-am încerca să-l cuceresc cu parfumul meu sau folosind vreun mit auzit sau citit. Am încercat să-i intru pe sub piele cu felul meu de a fi, să o iau pas cu pas și să influențez în bine baza relației noastre.

El m-a iubit pentru că i-am demonstrat că pot fi și ceea ce-și dorește el, că sunt și iubita și prietena lui, că îmi fac griji ca o mamă pentru el și îi ofer iubirea unei mame. El era totul petru mine, un al doilea punct G care mă ghida mereu luându-mă de mână și șoptindu-mi că totul va fi bine dacă rămânem împreună. Mă topeam doar ascultându-i cuvintele și privindu-l. Nu mă săturam niciodată să-l simt lângă mine, fără să facem nimic; să stăm pur și simplu și să ne privim fix în ochi, citindu-ne în ei toată iubirea. Era de ajuns să ne ținem de mână și să ne îndrăgostim mai tare unul de celălalt în fiecare zi.
- Iubește-mă azi, iubito, ca să mă îndrăgostesc de tine, din nou, mâine.

Articol scris pentru Proba cu numărul 8 din SuperBlog 2013.

2 comentarii:

Împărtăşeşte-mi gândurile tale cu sinceritate...

:]