If attitude could kill, I could be a weapon of mass destruction.

duminică, 7 octombrie 2012

Iubire de toamnă

Să te aștept? Să mă ascund? Aș putea oare trăi încontinuare fără tine? Abia rezist o zi fără să te văd; weekend-urile sunt un adevărat blestem. Crezi că aș putea suporta să stau departe de tine mai mult timp?
Nu știu ce o să fac când o să pleci... Niciodată nu am îndrăznit să mă gândesc până acolo. Mi-a fost frică.
Te iubesc. Te-am iubit si probabil o să te iubesc în continuare.
Știi...de mică am iubit toamna. Deja încep să moară gângăniile, ceea ce e bine pentru fobia mea. Nu sunt masochistă. Dar pot muri din cauza lor. Înțelege-mă. Ăsta e un detaliu.
Am iubit toamna pentru tandrețea, rafinamentul, gustul și iubirea de nestăpânit pe care o oferă. De căldura cu care leagă două persoane, două suflete, două bătăi ale inimilor.
Sper ca pentru mine, pentru noi, toamna să însemne un nou început.
Ce înseamnă pentru tine toamna?

2 comentarii:

Împărtăşeşte-mi gândurile tale cu sinceritate...

:]