If attitude could kill, I could be a weapon of mass destruction.

joi, 6 septembrie 2012

Mi-ai spus adio...

E tarziu, e noapte si se pare ca m-am ratacit. Nu m-am ratacit intr-un mod bine stiut, gresind drumul. M-am ratacit in amintirile cu tine care m-au ranit. Cu podul palmei sterg o lacrima de pe obrazul meu. Sincer, nu regret nimic. Eu te-am iubit.

Dar dintr-o data s-a schimbat totul si am inteles ca m-ai tradat. Mi-a fost tare greu atunci cand ai plecat.

In miez de noapte tu mi-ai spus adio, dar va veni o zi cand intamplator vom da unul peste altul pe strada. Si atunci, din tot ce mi-a ramas in suflet, vei simti si tu ce mult te-am iubit.

Acum stau si ma gandesc ca poate asa a fost sa fie viata mea: sa iubesc dar sa n-am alaturi si iubirea ta. Dar nu-i nimic; ma bucur ca am putut zambi macar o perioada.



Mi-ai spus adio, in miez de noapte...


6 comentarii:

Împărtăşeşte-mi gândurile tale cu sinceritate...

:]